تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
https://telegram.me/joinchat/DKL4YD8togTtBzDF26ewbQ
دانلود نرم افزار حذف فایل های غیر قابل حذف

دانلود Unlocker v1.9.2 - نرم افزار حذف فایل های غیر قابل حذف

دانلودها95  https://telegram.me/downloadha95

 

دانلود Unlocker

نرم افزار حذف فایل های غیر قابل حذف

 

Unlocker v1.9.2 گاهی ممکن است برای شما هم پیش بیاید که بخواهید فایلی از کامپیوتر که دیگر نیازی به آن ندارید را حذف کنید اما می بینید به دلایلی چون استفاده ی کاربر از آن اطلاعات در همان لحظه حذف امکان پذیر نیست و رایانه با پیغام هایی چون Cannot delete file: Access is denied و…. به شما اجازه ی حذف فایل را نمی دهد ! گاهی با ریستارت کردن دستگاه این مشکل حل می شود اما شما می توانید بدون خاموش و روشن کردن سیستم و با استفاده از نرم افزارUnlocker  این مشکل را به سادگی حل کنید .

می توان به صراحت گفت نرم افزار Unlocker  بهترین نرم افزار برای پاک کردن اینگونه فایل ها می باشد .  نرم افزار Unlocker گزینه ای جدید را به منوی راست کلیک ویندوز شما اضافه می کند و به وسیله ی آن امکان آزاد سازی فایل و برنامه مورد نظر از حافظه ویندوز را به سریعترین روش ممکن فراهم می کند . پس برای سرعت بخشیدن به کارهایتان در سیستم عامل ویندزو ، پیشنهاد میکنیم ، فرصت دانلود Unlocker برای حذف فایل های غیر قابل حذف در کامپیوتر را از سایت یاس دانلود از دست ندهید.

 


برچسب ها : ,,,,,,
دانلود نرم افزار نمایش سریال نرم افزارها

دانلود نرم افزار Product Key Explorer

دانلودها95  https://telegram.me/downloadha95

 

دانلود نرم افزار Product Key Explorer

 

برای بسیاری از ما پیش می آید که بعد از نصب نرم افزاری ، متوجه می شویم که سریال فعال سازی آن همراه نرم افزار وجود ندارد ! و یا سریال از دسترس خارج شده و … اما راه حل مشکل چیست ؟ آیا همیشه باید به دنبال کرک و یا لایسنس برنامه های مختلف باشیم ! امروز می خواهیم شما را با نرم افزار جالبی آشنا کنیم که پاسخ سوال ما نیز می باشد . نرم افزار پورتابل و کاربردی نمایش سریال نرم افزارها با نام Product Key Explorer  که در این ساعت برای شما همراهان همیشگی یاس دانلود آماده کرده ایم . با این برنامه دیگر نیاز به تهیه ی سریال جداگانه نرم افزار های مورد استفاده ی خود ندارید . کافیست در برنامه بر روی نام نرم افزار مورد نظر کلیک کنید تا جدید ترین لایسنس فعال سازی را مشاهده نمایید .
Product Key Explorer محصول شرکت Nsasoft می باشد که این توانایی را دارد تا سریال بیش از 500 نرم افزار مختلف را استخراج کند و در اختیار کاربرانش قرار دهد . با توجه به این که ما برای شما عزیزان نسخه ی قابل حمل این برنامه را آماده کرده ایم ، پیشنهاد می کنیم این برنامه ی کاربردی را همیشه همراه داشته باشید .

 


برچسب ها : ,
دانلود شبیه ساز اندروید در ویندوز

دانلود KoPlayer 1.3.1040 - شبیه ساز اندروید در ویندوز

دانلود KoPlayer

| نرم افزار شبیه ساز اندروید در ویندوز |

 

KoPlayer 1.3.1042 نام یکی از جدیدترین نرم افزارهای شبیه ساز اندروید است که در این مطلب از سایت یاس دانلود ، تصمیم گرفته ایم معرفی کاملی را از آن برای شما کاربران عزیز داشته باشیم. تا کنون نرم افزارهای متنوع بسیاری را برای شبیه سازی محیط اندروید در کامپیوتر خدمت شما کاربران عزیز معرفی کرده ایم. از جمله این نرم افزارها که با استقبال بی نظیر شما هم مواجه شد می توان به BlueStacks ، Nox App Player ، AMIDuOS 2 Lollipop Pro, Droid4X و … اشاره کرد. به کمک این دسته از نرم افزارهای شبیه ساز اندروید ، شما کاربران به سادگی قادر خواهید بود تجربه ای فوق العاده از اندروید کمپانی گوگل را در محیط ویندوز خود تجربه کنید !

با توجه به توسعه مداوم و استقبال بی نظیر کاربران از سی
 


دانلود نرم افزار مجازی ساز اندروید

دانلود Droid4X نرم افزار مجازی ساز اندروید

 

دانلود ها95   https://telegram.me/downloadha95

دانلود Droid4X

| نرم افزار مجازی ساز اندروید |

 

Droid4X 0.10.3 یک شبیه ساز کامل و بسیار عالی برای تجربه سیستم عامل اندروید در کامپیوتر است ! این نرم افزار یک سیستم عامل اندروید مجازی را به صورت شبیه سازی شده در ویندوط شما نصب می کند ، به گونه ای که بازدهی اجرای اپلیکیشن ها و سرعت عملکردهای آن به نحوی بی نظیر انجام می گیرد. به کمک Droid4X می توانید میلیون ها اپلیکیشن و بازی اندرویدی را در محیط کامپیوتر خود اجرا کرده و از تجربه استفاده از آنان لذت ببرید. این نرم افزار با بهینه سازی کرنل و شبیه سازی کامل رندر گرافیکی ، امکان اجرای اپلیکیشن ها و بازی ها را با گرافیکی بسیار بالاتر از نرم افزارهای مشابه فراهم می کند ؛ به گونه ای که سرعت و قدرت پاسخ دهی اجرای اپلیکیشن ها و بازی ها در Droid4X تا 50% بیشتر از ابزارهای مشابه است.

این نرم افزار تمامی مشکلات ARM در اجرا تحت فریمورک x86 را برطرف کرده و می توان گفت به کمک آن قادر هستید تا 99% از اپلیکیشن های اندروید مارکت را اجرا کنید. Droid4x اولین نرم افزاری است که امکان تجربه مالتی تاچ اندروید را در کامپیوتر فراهم کرده است. نسخه ای که هم اکنون برای شما کاربران تهیه شده است ، نسخه Offline Installer به معنای نسخه آماده نصب است. بنابراین در حین نصب ، هیچ
 


برچسب ها : ,
دانلود اجرای برنامه های اندروید در کامپیوتر
  • بازدید : (4792)

دانلود YouWave for Android Premium اجرای برنامه های اندروید در کامپیوتر

دانلود ها95   https://telegram.me/downloadha95

دانلود AMIDuOS 2 Lollipop Pro

| نرم افزار اجرای اندروید در ویندوز |

 

AMIDuOS 2 Lollipop Pro 2.0.7.8268 x86/x64 نام یک مفهوم انقلابی جهت تجربه لذت بخش ، سرگرم کننده و بسیار نرم و سریع سیستم عامل اندروید در ویندوز است. این نرم افزار سیستم عامل اندروید را به شکلی بسیار ساده در لپ تاپ ها ، کامپیوترها و تبلت های ویندوزی شما نصب میکند و شما را قادر می سازد به شکلی سریع در میان سیستم عامل ها سوئیچ کنید ، بدون آنکه نیاز باشد دردسرهای بوت دوگانه را تحمل کنید. AMIDuOS تمامی قابلیت هایی که جدیدترین نسخه از سیستم عامل اندروید را بر روی سیستم شما نصب می کند تا به واسطه آن ، تجربه ای بسیار لذت بخش از سیستم عامل اندروید در ویندوز را داشته باشید. این شبیه ساز حرفه ای اندروید با پشتیبانی از مارکت Amazon Appstore ، شما را قادر می سازد جدیدترین اپلیکیشن های اندروید را در ویندوز نیز اجرا کنید. برای مثال می توان به امکان اجرای اپلیکیشن ها با تکنولوژی ARM v7 با بالاترین کیفیت و قدرت ممکن اشاره کرد. AMIDuOS همچنین از شتاب دهنده 3 بعدی نیز پشتیبانی می کند ، بنابراین می توانید از بالاترین میزان کیفیت بازی های هیجان انگیز اندروید در ویندوز نیز لذت ببرید. این نرم افزار برای بهبود گرافیک بازی ها و اپلیکیشن ها ، از درایورهای OpenGL در کامپیوتر شما استفاده می کند. اپلیکیشن های شما به صورت پیش فرض در حالت x86 اجرا می شوند و در زمان های مورد نیاز به طور خودکار به ARM سوئیچ می کنند تا بدین واسطه مقدار بسیاری از انرژی دستگاه قابل حمل شما صرفه جوئی شود.
 


برچسب ها : ,
دانلود لذت تجربه اندروید در ویندوز
  • بازدید : (4276)

دانلود AMIDuOS 2 Lollipop Pro x86/x64 اندروید در ویندوز

دانلود AMIDuOS 2 Lollipop Pro

| نرم افزار اجرای اندروید در ویندوز |

 

AMIDuOS 2 Lollipop Pro 2.0.7.8268 x86/x64 نام یک مفهوم انقلابی جهت تجربه لذت بخش ، سرگرم کننده و بسیار نرم و سریع سیستم عامل اندروید در ویندوز است. این نرم افزار سیستم عامل اندروید را به شکلی بسیار ساده در لپ تاپ ها ، کامپیوترها و تبلت های ویندوزی شما نصب میکند و شما را قادر می سازد به شکلی سریع در میان سیستم عامل ها سوئیچ کنید ، بدون آنکه نیاز باشد دردسرهای بوت دوگانه را تحمل کنید. AMIDuOS تمامی قابلیت هایی که جدیدترین نسخه از سیستم عامل اندروید را بر روی سیستم شما نصب می کند تا به واسطه آن ، تجربه ای بسیار لذت بخش از سیستم عامل اندروید در ویندوز را داشته باشید. این شبیه ساز حرفه ای اندروید با پشتیبانی از مارکت Amazon Appstore ، شما را قادر می سازد جدیدترین اپلیکیشن های اندروید را در ویندوز نیز اجرا کنید. برای مثال می توان به امکان اجرای اپلیکیشن ها با تکنولوژی ARM v7 با بالاترین کیفیت و قدرت ممکن اشاره کرد. AMIDuOS همچنین از شتاب دهنده 3 بعدی نیز پشتیبانی می
 


برچسب ها : ,
آموزش نصب اندروید روی کامپیوتر

دانلودها95  https://telegram.me/downloadha95

آموزش نصب اندروید روی کامپیوتر

| آموزش نصب اندروید Android 4.4 کیت کت در محیط ویندوز |

| اختصاصی یاس دانلود |

 

آموزش نصب اندروید روی کامپیوتر عنوانی است که در این مطلب از سایت یاس دانلود ، برای شما دوست داران سیستم عامل اندروید آماده کرده ایم. آیا شما هم از دسته افرادی هستید که دوست دارید سیستم عامل اندروید را در کامپیوتر دسکتاپ یا لپ تاپ خود اجرا کنید؟ یکی از ساده ترین روش ها برای اجرای اندروید در محیط ویندوز ، استفاده از روش هایی نظیر نصب برنامه های شبیه ساز از قبیل MEmu ، Nox App Player ، Droid4X ،BlueStacks و … است. اما هریک از این متدها دارای ایراداتی آزاردهنده هستند ، به عنوان مثال روش بلو استکس نیازمند به روز رسانی کارت گرافیک کامپیوتر شماست ، از این رو ممکن است همواره امکان به روز رسانی آن برای شما محیا نباشد. یا در برخی از این متدها نیاز به ایجاد اکانت های کاربری دارید ، در این صورت اگر همچنان نام کشور ما در لیست تحریم های آنان باشد ، ممکن است به کلی روش مربوطه غیرقابل استفاده شود. در این مطلب از سایت یاس دانلود ، به شما روشی را آموزش می دهیم که به کمک آن بتوانید سیستم عامل اندروید را بدون هیچ تغییری در محیط ویندوز نصب کنید. در واقع شما نسخه رسمی اندروید را که کمپانی گوگل عرضه می کند بر روی کامپیوتر خود ن

 


برچسب ها : ,,,
دانلود نرم افزار شبیه ساز اندروید در ویندوز

دانلود MEmu 2.2.0 - نرم افزار شبیه ساز اندروید در ویندوز

دانلودهاhttps://telegram.me/downloadha95  95

 

  دانلود MEmu

| نرم افزار شبیه ساز اندروید در ویندوز |

 

MEmu 2.8.0 نام یک شبیه ساز روان و بسیار عالی از سیستم عامل اندروید در کامپیوتر شماست. در واقع MEmu ، یک ابزار رایگان و فوق العاده ، به منظور شبیه سازی کامل سیستم عامل اندروید در سیستم عامل های Microsoft Windows می باشد. در مقایسه با سار شبیه سازهای اندروید در ویندوز ، نرم افزار MEmu بالاترین میزان سازگاری و کارآمدی را ارائه می کند. MEmu را می توانید بر روی طیف وسیعی از انواع دستگاه های ویندوزی نظیر کامپیوترهای دسکتاپ ، لپ تاپ ها و یا تبلت های ویندوزی امتحان کنید ! آیا شما هم از دسته کاربرانی هستید که از انجام بازی های اندروید در کامپیوتر لذت می برید؟ شبیه سازهای متفاوت را امتحان کرده و نتیجه و بازدهی مناسبی را دریافت نکرده اید؟ پیشنهاد ما این است که اگر هدف اصلی تان از شبیه ساز اندروید در ویندوز ، اجرای بازی های اندرویدی است MEmu را از دست ندهید !
 


برچسب ها : ,,,,,
دانلود اجرای اپ های اندروید در ویندوز Windroy 1.2 + Windroye 2.9.0 –

دانلود Windroy 1.2 + Windroye 2.9.0 - اجرای اپ های اندروید در ویندوز

دانلودها95  https://telegram.me/downloadha95

دانلود Windroy + Windroye

| نرم افزار اجرای اپ های اندروید در ویندوز |

 

Windroy 1.2 + Windroye 2.9.0 نام نرم افزاری جدید و بسیار کاربردی جهت اجرای اپ های اندروید با فرمت APK در سیستم عامل ویندوز طراحی شده است. آیا تاکنون به این فکر بوده اید که بتوانید به شیوه ای خاص ، APK های اندروید را پیش از آنکه در دستگاه اندرویدی خود نصب کنید ، ابتدا برای آزمایش آن را بر روی کامپیوتر خود امتحان کنید؟ برنامه ویندروی قادر است سیستم عامل اندروید را به صورت فول اسکرین شبیه سازی کند و هر زمان که بخواهید به سیستم عامل ویندوز برگردید ، هیچ نیازی هم به ریبوت و یا راه اندازی مجدد نیست !

گاه نیاز است که اپلیکیشن های اندروید را در ویندوز استفاده کنیم. برای مثال فرض کنید شما یکی از طرفداران بازی های اندرویدی هستید که دوست دارید لذت آن را در کامپیوتر تجربه کنید ؛ Windroye مناسب ترین روش برای اجرای سریع و بدون مشکل انواع اپلیکیشن ها و بازی های APK در ویندوز است. توسط این نرم افزار بازی و برنامه هایی مشابه کلش اف کلنز و اینستاگرام بر روی کامپیوتر می باشد. هم اکنون می توانید ورژن جدید نرم افزار Windroye و Windroy را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.
 


برچسب ها : ,,
دانلود اجرا اندروید بر روی ویندوز

دانلود Andy اجرا اندروید بر روی ویندوز

دانلود ها95   https://telegram.me/downloadha95

دانلود Andy

شبیه ساز اندروید بر روی ویندوز

 

Andy 46.4.301 x86/x64 نرم افزار قدرتمندی برای شبیه سازی اندروید روی ویندوزهای 32 و 64 بیتی می باشد. با این برنامه دیگر محدودیت ها را کنار گذاشته و هم برنامه ها و بازی های اندروید را روی ویندوز اجرا کرده و از آن لذت ببرید. بهترین ویژگی این برنامه نسبت به برنامه مشابه نظیر Blustacks پیشرفته بودن و پرامکانات بودن آن است.

بوسیله این برنامه قابلیت استفاده از گوشی موبایل به عنوان جوی استیک را خواهید داشت. از طریق این برنامه به صورت نامحدود از فضای هارد خود به عنوان مموری استفاده کنید و برنامه های شبکه های اجتماعی مختلف نظیر وایبر و واتس آپ را روی ویندوز نصب کنید. امکان اجرای بدون محدودیت بازی های اندروید نیز از دیگر قابلیت های برنامه می باشد. هم اکنون می توانید نرم افزار Andy the Android Emulator را به طور مستقیم از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Andy :

– اجرای ب
 


دانلود شبیه ساز اندروید برای کامپیوتر

دانلود Nox App Player 3.0.0.0 Full - شبیه ساز اندروید برای کامپیوتر

 

دانلود Nox App Player

| نرم افزار شبیه ساز اندروید برای کامپیوتر |

 

Nox App Player 3.7.0.0 نام نرم افزاری حرفه ای در زمینه شبیه سازی محیط سیستم عامل اندروید در محیط کامپیوتر است. به کمک این نرم افزار شما می توانید یک محیط کامل اندروید را در کامپیوترهای دسکتاپ و یا ل
 


برچسب ها : ,
دانلود BlueStacks 2.3.41.6024 + Root + Mac – بلو استکس نرم افزار اجرای بازی و برنامه های اندروید در

دانلود BlueStacks + Root + Mac - بلو استکس نرم افزار اجرای بازی و برنامه های اندروید در کامپیوتر

دانلود BlueStacks

| نسخه Rooted + Mod + Kitkat 4.4.2 |

نرم افزار اجرای بازی و برنامه های اندروید در کامپیوتر

| به همراه آموزش فارسی |

 

BlueStacks 2.3.41.6024 + Root / BlueStacks Game Manager 1.1.9.167 / BlueStacks Tweaker 3.12 / Bluestacks Easy Rootkit 3.2 + Mac نرم افزاری برای اجرای برنامه ها و بازی های نوشته برای اندروید بر روی کامپیوتر های رومیزی و لپ تاپ ها می باشد. نرم افزار BlueStacks با استفاده از فناوری LayerCake این امکان را به کاربرانش می دهد تا برنامه های کاربردی آندرویدی را در سیستم ویندوز کامپیوتر اجرا کنند. پس از نصب نرم افزار بلو استکس بر روی سیستم شما می توانید به طور مستقیم برنامه و بازی های آندرویدی را دانلود و نصب نمایید بدون اینکه از گوشی خود استفاده کنید.

برنامه بلو استکس با دقت بسیار به عنوان رابط بین ویندوز عمل می کند. با استفاده از این برنامه شبیه ساز اندروید تمامی برنامه های آندرویدی اعم از بازی و نرم افزار در یک پنجره معمولی یا تمام صفحه (فول اسکرین) اجرا خواهد شد.  نرم افزار اجرای اندروید برای کامپیوتر از 12 زبان زنده دنیا پشتیبانی می کند. هم اکنون می توانید آخرین ورژن و نسخه جدید نرم افزار BlueStacks را به همراه نسخه روت شده به صورت رایگان و با لینک مستقیم از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 


برچسب ها : ,,
دانلود منوی استارت ویندوز 8

دانلود 8StartButton 2.5.0 - منوی استارت ویندوز 8

دانلود 8StartButton

منوی استارت ویندوز 8

 http://downloadha95.loxblog.com/

8StartButton 2.5.0 به عنوان منوی استارت ویندوز عمل می کند, اما تنها این نیست بلکه امکانات جدیدی را به منوی شروع ویندوز شما هدیه خواهد داد. این نرم افزار علاوه بر بازیابی قابلیت های سنتی منو استارت ویندوز به ادغام برخی از توابع مفید نیز می پردازد. با استفاده از این برنامه تنها با یک کلیک ساده به خاموشی و راه اندازی و یا قفل کردن سیستم بپردازید, برنامه 8StartButton همچنین قابلیت ویرایش رجیستری ویندوز و Device Manager را دارا میباشد.

قابلیت های قابل تنظیم این برنامه از ویژگی های قابل توجه این برنامه میباشد که قابلیت سفارشی کردن گزینه ها نیز از آن جمله است. همچنین این برنامه می تواند به طور کامل با ویندوز 8 یکپارچه سازی شود و کنترل کامل را روی آن داشته باشد. این برنامه دارای دکمه های سریع مدیریتی نیز میباشد که کنترل روی منو استارت و ویندوز را بسیار آسان می کند. هم اکنون می توانید آخرین نسخه نرم افزار


برچسب ها : ,
دانلود نرم افزار بازگردانی منوی استارت ویندوز 8

دانلود نرم افزار StartIsBack

 

دانلود نرم افزار StartIsBack

 http://downloadha95.loxblog.com/

حتما گر از ویندوز 8  استفاده می نمایید متوجه شده اید که در این ویندوز استارت وجود ندارد . چرا که اکثر کاربران از نسخ های قبلی از جمله 7 با این منو آشنا هستند و استفاده می کنند . با نرم افزار StartIsBack  به راحتی این مشکل برطرف خواهد شد چرا که با نصب این نرم افزار منوی استارت با تمامی امکانات ریز و درشت را باز می گرداند . لازم به ذکر است این نرم افزار دقیقا منوی استارت ویندوز 7 را بر روی ویندوز  8  ایجاد می کند . توصیه ما برای کسانی که این قسمت ویندوز جزو علاقه مندی شان بوده است تا این نرم افزار StartIsBack   را از دست ندهید . هم اکنون می توانید نرم افزار  StartIsBack  را از سایت یاس دانلود ، دریافت نمایید . امیدواریم مورد رضایت شما عزیزان واقع شود ..


برچسب ها : ,
دانلود کامپوننت های قدرتمند برنامه نویسی Net. از شرکت

دانلود DevComponents DotNetBar v12.8.0.8 - کامپوننت های قدرتمند برنامه نویسی Net. از شرکت DevComponents

 کامپوننت DotNetBar یکی از پرطرفدارترین کامپوننت های شرکت DevComponents می باشد که از محبوبیت خاص خود در بین کاربران برخوردار است.  DotNetBar مجموعه ای از 78 کامپوننت خیره کننده ی .Net است که از طریق آن می توانید رابط کاربری هایی بسیار حرفه ای و زیبا از طریق نسخه های مختلف Visual Studio بسازید. DotNetBar شامل تمامی مواردی می باشد که شما برای ساخت یک برنامه ی حرفه ای در دات نت به آن ها نیاز خواهید داشت. این مجموعه در بسیاری از پروژه ها می تواند جایگزین کامپوننت های سنگینی مانند Telerik باشد. این نرم افزار استایل و کنترل های با تم آفیس 2010 و آفیس 2007 و همچنین تقویم/برنامه ریزی زمانی (Scheduling) و پنجره های با خاصیت Dockable و TreeView پیشرفته و Grid و بسیاری از کنترل های دیگر را فراهم آورده است. از ویژگی های این نسخه می توان به تم Office 2013 و مترو ویندوز ۸ اشاره کرد.
 

 


برچسب ها : ,
ليست صفحات
تعداد صفحات : 35