تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
https://telegram.me/joinchat/DKL4YD8togTtBzDF26ewbQ
دانلود نرم افزار پاک کردن کامل فایل ها از روی سیستم

دانلود Ashampoo UnInstaller 5.04 - نرم افزار پاک کردن کامل فایل ها از روی سیستم

عضویت در کانال تلگرامی دانلودها 95     https://telegram.me/downloadha95

 

دانلود Ashampoo UnInstaller

نرم افزار پاک کردن کامل فایل ها از روی سیستم

 

Ashampoo UnInstaller 5.04 همانطور که می دانید با Uninstall کردن برنامه ها ،به طور کل برنامه از روی سیستم شما پاک نخواهد شد و به مرور زمان باعث کند شدن سرعت کامپیوتر شما می شود. ما نرم افزار قدرتمند،کم حجم و معروف از شرکت Ashampoo به نام Ashampoo UnInstaller که به طور کامل نرم افزار و تمامی فایل های مورد نظر شما را به کل از روی سیستم شما پاک کرده و سیستم شما را سبک میکند. شما میتوانید نسخه جدید این نرم افزار را به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت فرمایید.
 


برچسب ها : ,
دانلود نرم افزار قفل کردن رایانه

دانلود Predator Free v3.2.0.286 x86/x64 - نرم افزار قفل کردن رایانه

عضویت در کانال تلگرامی دانلودها  95           https://telegram.me/downloadha95    

دانلود Predator Free

نرم افزار قفل کردن رایانه

 

Predator Free v3.2.0.286 x86/x64 نرم افزار ساده ای می باشد که وقتی که شما برای مدت مشخص شده ای دور از کامپیوتر خود باشید این برنامه به طور خودکار ویندوز را قفل می کند تا از سوءاستفاده های احتمالی دیگر کاربران جلوگیری شود. این برنامه می تواند توسط یک درایو فلش نیز مورد استفاده گیرد و به صورت پرتابل در هر جایی به کارتان آید.

از دیگر ویژگی های برنامه می توان به زمانبندی مشخص برنامه و سفارشی سازی کردن اشاره کرد. می تواند زمانبندی کنید که با ایجاد عملیات خاصی توسط کامپیوتر و یا ماوس و کیبرد این قفل شکسته شده و آماده اجرا شود. هم اکنون می توانید نرم افزار Predator Free را به طور مستقیم و رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.
     


برچسب ها : ,
دانلود مدیریت و برنامه ریزی کارهای روزانه

دانلود My Notes Keeper 3.4.1830 Final مدیریت و برنامه ریزی کارهای روزانه

عضویت در کانال تلگرامی دانلودها 95     https://telegram.me/downloadha95

دانلود My Notes Keeper

مدیریت و برنامه ریزی کارهای روزانه

 

My Notes Keeper 3.4.1830 Final بر روی ویندوز شما اجرا شده و مدیریت یادداشت های روزانه شما را برعهده می گیرد. شما برای ذخیره سازی یادداشت ها و اطلاعات ورودی به مکانی ایمن و پرسرعت نیاز خواهید داشت که امکان مدیریت کارهای روزانه شما را با روش های سریع در اختیارتان بگزارد که این برنامه انتخاب خوبی خواهد بود.

حفظ آسان یادداشت ها, اشکال یابی و اجرای عملیات دسته ای تنها بخشی از ویژگی های این برنامه می باشد. اجرای این برنامه در نمایه ویندوز خواهد بود که امکان دسترسی سریع تر را به کاربرانش می دهد. هم اکنون می توانید نرم افزار My Notes Keeper را از به طور مستقیم از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.
 


برچسب ها : ,
دانلود ریست پسورد ویندوز

دانلود Reset Windows Password 5.0.0.535 - ریست پسورد ویندوز

دانلود ها95         https://telegram.me/downloadha95

دانلود Reset Windows Password

نرم افزار ریست و حذف پسورد ویندوز 7 و 8 و xp

 

Reset Windows Password 5.0.0.535 یک نرم افزار کاربردی است که به شما در بازگردانی پسورد کاربری خود در ویندوز کمک می کند. این نرم افزار تنها با چند کلیک میتواند پسوردی را که فراموش کردید بازگردانی کند و بعد شما میتوانید به راحتی به حساب کاربری خود در ویندوز وارد شوید،از قابلیت های این نرم افزار میتوان به الگوریتم بسیار ساده، حجم بسیار کم نرم افزار، سرعت بازگزدانی خارق العاده، امکان نصب بر روی فلش و لوح فشرده، دارای محیطی کاربر پسند و جذاب و…

فقط چند نمونه از قابلیت های خارق العاده این نرم افزار بوده اند که شما میتوانید با نصب این نرم افزار بر روی سیستم خود از قابلیت های بیشتر این نرم افزار لذت ببرید.هم اکنون میتوانید نرم افزار Passcape Reset Windows Password را به صورت کاملا رایگان از یاس دانلود دریافت نمایید.
 


برچسب ها : ,
دانلود نرم افزار مدیریت کتابخانه عمومی و شخصی

دانلود نرم افزار مدیریت کتابخانه عمومی و شخصی ACC Library

دانلودها95   https://telegram.me/downloadha95

دانلود برنامه مدیریت کتابخانه عمومی و شخصی

| کاملا رایگان |

 

ACC Library Management System عنوان نرم افزاری بر مبنای Access می باشد که توسط کانون فرهنگی آفتابگردان ارائه شده است و امکانات حرفه ای را برای مدیریت کتابخانه های شما ارائه می دهد. این برنامه کاملا ساده بوده و بدون نیاز به برنامه و یا دانش خاصی بر روی سیستم نصب می شود. از ویژگی های این برنامه می توان به امکان تعریف چندین عضو و تعریف دسترسی های برنامه اشاره کرد.

می توانید از کتابهای خود لیست تهیه کرده و آنها را چاپ کنید. می توانید برای کتاب های خود دسته بندی تعریف کنید و آنها را یکجا داشته باشید. این برنامه براحتی می تواند در مدارس و همچنین کتابخانه ها مورد استفاده قرار گیرد. از دیگر ویژگی های این برنامه می توان به تعریف فرم برای کتاب ها و همچنین جستجوی پیشرفته در بین کتاب ها اشاره کرد. هم اکنون می توانید نرم افزار مدیریت کتابخانه رایگان و ایرانی را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 


برچسب ها : ,
دانلود نرم افزار کپی سریع اطلاعات

دانلود TeraCopy 2.3 - نرم افزار کپی سریع اطلاعات

دانلودها https://telegram.me/downloadha95

   دانلود TeraCopy

نرم افزار کپی سریع اطلاعات

 

TeraCopy 2.3 نرم افزاری به منظور انتقال فایل می باشد که به طور منحصر به فرد برای نظارت بر انتقال فایل ها و همچنین انتقال تعداد نامحدودی از فایل ها به سریع و ایمن طراحی شده است. حتما موقع انتقال و یا کپی حجم عظیمی از اطلاعات متوجه کندی سیستم و حتی بروز خطاهای متعددی شده اید که موجب عدم کپی موفق شده است. با این برنامه این خطاها کاملا رفع شده و انتقالی ایمن و پرسرعت را خواهید داشت.

رابط کاربری برنامه بسیار ساده بوده و تمامی اطلاعات کپی را در اختیارتان قرار می دهد. این نرم افزار با اتمام انتقال و کپی فایل ها هشدار اتمام را می دهد. این برنامه با استفاده از پروتکل های پیشرفته انتقال گزینه های مدیریتی را در اختیار کاربران قرار می دهد. هم اکنون می توانید نرم افزار TeraCopy را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.
 


برچسب ها : ,
دانلود Yahoo Widget Engine 4.5.2 – ویجت های یاهو برای ویندوز

دانلود Yahoo Widget Engine 4.5.2 - ویجت های یاهو برای ویندوز

دانلودها95 https://telegram.me/downloadha95

  دانلود Yahoo Widget Engine

مجموعه ویجت های یاهو برای ویندوز

 

Yahoo Widget Engine 4.5.2 این امکان را به شما می دهد تا کاربران بتوانند ویجت های متعددی را به سیستم خود اضافه کنند. ویجت هایی که مربوط به اطلاعات آب و هوای روزانه, ساعت, تقویم و ابزار جستجو را شامل می شود. این برنامه بیش از 4 هزار ویجت را برای سیستم های عامل های مختلف ارائه می دهد که عملکرد سیستم را گسترش شده و بهینه می کند. هم اکنون می توانید برنامه Yahoo Widget Engine را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.
 


برچسب ها : ,,,,,
دانلود Autoruns 12.02 – نرم افزار مدیریت شروع ویندوز

دانلود Autoruns 12.02 نرم افزار مدیریت شروع ویندوز

دانلودها95 https://telegram.me/downloadha95

دانلود Autoruns

نرم افزار مدیریت شروع ویندوز

 

Autoruns 12.02 ابزار قدرتمندی برای مشاهده و مدیریت برنامه هایی می باشد که هنگام بوت و شروع ویندوز اجرا می شوند. در واقع این برنامه کلیه نرم افزارها, قطعات سیستم و سیستم عامل که در هر بار شروع ویندوز اجرا می شوند را شناسایی می کند و گزینه های مربوطه را در اختیار شما قرار می دهد.

از دیگر قابلیت های برنامه امکان رجوع به ریجیستری ویندوز و تغییر تنظیمات به منظور عملکرد بهتر سیستم می باشد که شامل خط فرمان و تنظیمات گرافیکی می شود. هم اکنون می توانید نرم افزار Autoruns را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.
 


برچسب ها : ,
download-button دانلود نرم افزار مدیریت پسورد

دانلود Efficient Password Manager Pro 3.71 Build 371 نرم افزار مدیریت پسورد

دانلودها95 https://telegram.me/downloadha95

دانلود Efficient Password Manager Pro

نرم افزار مدیریت پسورد + نسخه پرتابل

 

Efficient Password Manager Pro 3.71 Build 371 اگر نگران این هستید مبادا رمز های عبور خود را فراموش کنید, ما به شما نرم افزار کارامدی در این زمینه معرفی می کنیم که وظیفه مدیریت رمز های عبور را بر عهده دارد. نرم افزار Wfficient Password Manager Pro  تمامی اطلاعات عمومی مربوط به رمزهای عبور شما را در خود ذخیره می کند. این برنامه علاوه بر ذخیره رمزهای عبور سیستمی , قابلیت ذخیره پسوردهای وب سایتها, کدهای ثبت نام در سایت ها, کلمات عبور حساب های FTP را دارا میباشد.
قابلیت دیگر نرم افزار که قابل توجه میباشد تولید پسورد های امنیتی میباشد, که به کاربر کمک می کند تا در عرض چند صدم ثانیه یک رمز قدرتمند تولید کرده و به کابر ارائه دهد. در واقع رمزهای عبور تولید شده توسط این برنامه امن تر خواهد بود. رابط کاربری ای نبرنامه بسیار زیبا و شیک میباشد و شامل 8 تم بسیار زیبا میباشد, در آخر می توان گفت شما با این برنامه فقط کافیست به جای حفظ تعداد متعددی رمز فقط یک رمز عبور را به خاطر بسپارید. این برنامه از زبان فارسی پشتیبانی می کند. هم اکنون می توانید این برنامه Efficient Password Manager را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.
 


برچسب ها : ,
دانلود ویرایشگر متن سریع و قدرتمند

دانلود Atlantis Word Processor 1.6.6.0 Final ویرایشگر متن سریع و قدرتمند

دانلودها95   https://telegram.me/downloadha95

دانلود Atlantis Word Processor

ویرایش متن سریع و قدرتمند

 

Atlantis Word Processor 1.6.6.0 Final پردازشگر متن قدرتمندی با ابزارهای قدرتمند طراحی میباشد. این برنامه می تواند جایگزین مناسبی برای برنامه Word مایکروسافت باشد, این برنامه دارای حجم کم و سرعت بارگذاری بسیار بالاتری بوده ولی همچنان قدرتمند و کارامد میباشد. این برنامه از ساده ترین تا پیچیده ترین ابزار پردازش کلمه را در اختیار کاربرانش قرار می دهد.

 


برچسب ها : ,
دانلود نرم افزار ساخت برنامه های پرتابل

دانلود Spoon Virtual Application Studio 11.4.176 - نرم افزار ساخت برنامه های پرتابل

دانلودها95  https://telegram.me/downloadha95

دانلود Spoon Virtual Application Studio

 

Spoon Virtual Application Studio نرم افزار جالبی است که به شما امکان میدهد تا نرم افزارها و بازی های مورد نظر خود را به نسخه ی قابل حمل تبدیل نمایید . نرم افزار Spoon Studio علاوه بر این که به شما امکان ساخت نسخه های قابل حمل نرم افزارها را میدهد ، خود نیز بسیاری از برنامه های کاربردی همچون Opera ، Google Talk ، Office ،Firefox، iTunes و … را به شکل نسخه ی پرتابل ( قابل حمل ) در خود جای داده است .

شما با استفاده از نرم افزار Spoon Virtual میتوانید با چند کلیک ساده نرم افزار مورد نیاز خود را همیشه و همه جا همراه داشته و بدون نیاز به نصب از ان استفاده نمایید . یکی از ویژگی ها و یا برتری های این نرم افزار نسبت به نرم افزار های مشابه ، امکان کاهش حجم نسخه پرتابل یک برنامه نسبت به نسخه اصلی می باشد که در نرم افزار های دیگر این ویژگی وجود نداشته و با عث ضعف آنها میشود . همچنین قابلیت استفاده از نرم افزار های قدیمی مانند اینترنت اکسپلوره نسخه ی 6 در ویندوز های جدید همچون ویندوز 7 می باشد . از این رو به شما همراهان همیشگی یاس دانلود پیشنهاد میکنیم تا جدید ترین نسخه از نرم افزار قدرتمند و کاربردی ساخت برنامه های پرتابل با Spoon Virtual Application Studio را از ادامه ی مطلب دریافت کرده تا همیشه نرم افزار های مورد نیاز خود را همراه داشته باشید .

 


برچسب ها : ,
دانلود نرم افزار حسابداری آسمان

دانلود نرم افزار حسابداری آسمان - نسخه مرداد 92

دانلودها95   https://telegram.me/downloadha95

دانلود نرم افزار حسابداری آسمان

برنامه مدیریت امور مالی و حسابداری – نسخه مرداد 92

 

نرم افزار حسابداری آسمان Asman برنامه جامع و مفیدی برای مدیریت امورمالی شخصی و بانکی و هرگونه موارد مالی میباشد. این برنامه تمامی امکانات موردنیاز برای انجام امور حسابداری را در اختیار کاربرانش می گذارد, از جمله این خدمات می توان به امکان تعریف نقطه سفارش کالا, اکان انتقال موجودی بین دفاتر مستقل, ارائه فاکتور فروش به صورت حرفه ای و هزاران مورد دیگر اشاره کرد.

برنامه حسابداری آسمان از بارکدخوان نیز پشتیبانی می کند و می تواند برچسب بارکد ها را بر روی کاغذ چاپ کند و برای استفاده آماده کند. اگر اسناد حسابداری دارید می توان در این برنامه ذخیره کنید. با این برنامه مدیریت کاملی بر چک های وصولی و صادرشده داشته باشید. هم اکنون می توانید آخرین ورژن نرم افزار حسابداری آسمان را به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.
 

 


برچسب ها : ,
دانلود نرم افزار بهبود منوی استارت ویندوز

 

دانلود Handy Start Menu 1.91 نرم افزار بهبود منوی استارت ویندوز

دانلودها95 https://telegram.me/downloadha95

دانلود Handy Start Menu

نرم افزار بهبود منوی استارت ویندوز

 

Handy Start Menu هم اکنون برایتان نرم افزار کم حجمی برایتان آماده کرده ایم که منوی استارت شما را شخصی سازی میکند و میتوانید با این برنامه گزینه های منوی استارت ویندوز را افزایش و مدیریت کنید. با این برنامه می توانید از شر میانبرهای انبوه در صفحه دسکتاپ راحت شوید و آنها را در منوی ستارت جا دهید, بعد از نصب این برنامه تغییرات چشمگیری در منوی استارت مشاهده خواهید نمود که از نمونه های آن دسته بندی گزینه های منوی استارت در نرم افزار اداری و گرافیکی و کاربردی و … خواهد بود, که بوسیله این قبالیت به سرعت می توانید نرم افزار Handy Start Menu موردعلاقه خود را پیدا کنید. گروه بندی این عناصر می تواند در تسریع بخشیدن به جستجو در سیستم رایانه به شما کمک کند.
یعد از نصب نرم افزار شما فقط نیاز به یک کلیک برای اجرای برنامه موردنظرتان خواهید داشت و نیازی نیست که دنبال میابرهای مختلف یک برنامه در پوشه های مختلف بگردید که این نیز موجب صرفه جویی در زمان خواهد شد. در کل این ابزار می تواند راهی برای خلاصی از اعصاب خوردکنی منوی استارت باشد, هم اکنون می توانید نرم افزار Handy Start Menu را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.


برچسب ها : ,
دانلود نرم افزار مدیریت کلکسیون فیلم

دانلود Extreme Movie Manager 8.0.7.5 نرم افزار مدیریت کلکسیون فیلم

دانلودها95       https://telegram.me/downloadha95

 

دانلود Extreme Movie Manager

نرم افزار مدیریت و سازماندهی کلکسیون فیلم ها

 

Extreme Movie Manager 8.0.7.5 یک نرم افزار مدیریت پایگاه داده فیلم قدرتمند است که به کاربران خود اجازه می دهد تا کلکسیون فیلم های موجود در سیستمتان را با وارد اطلاعات انها سازماندهی کنید, این اطلاعات را می توانید به صورت دستی وارد کنید و یا از اینترنت بارگذاری کنید که این کار را خود نرم افزار انجام می دهد. علاوه بر این می توانید اطالاعاتی در مورد کیفیت نرم افزارها و با فرمت های محبوب ویدئویی نظیر SVHS,VCD,DVD,VHS,XviD و یا DVD-R وارد کنید و همچنین اطلاعات کامل و مفیدی در مورد بازیگران و تصاویر آنان وارد کنید که مطئنا کاری جذاب و مفید میباشد. رابط کاربری آسان برنامه این امکان را به شما یدهد تا فیلم های جدید را به آسانی به نرم افزار اضافه کنید.
با نرم افزار eXtreme Movie Manager امکان اضافه کردن جعبه فیلم ها و کاور اورجینال آنها از اینترنت وجود دارد که براحتی می توان توسط نرم افزار این موارد را نیز اضافه کرد که با استفاده از TXT و کدهای UPC/EAN نیز امکان پذیر میباشد. امکان شگفت انگیز دیگری نیز که می توان به آن اشاره کرد اضافه کردن اطلاعات فیلم ها از یک فایل تکست و یا دی وی دی و سی دی و یا همان روش خودکار اینترنت اشاره کرد. برنامه Extreme Movie Manager قابلیت دانلود سریع اطالاعاتی از قبیل اطلاعات بازیگران و خدمه فیلم, تصاویر, جزئیات و حتی تریلر فیلم ها را دارد, البته همین ها را می توانید با استفاده از استخراج اطلاعات از فایل های ویدئویی توسط نرم افزار نیز انجام دهید. از دیگر ویژگی های نرم افزار امکان کاهش فریم فیلم و ساخت یک پیش نمایش کوتاه از ان است که میتوان آن را به عنوان جزئیات به فیلم متصل کرد. این برنامه دارای رابط کاربری گرافیکی بسیار زیبا میباشد و قابلیت ارسال اطلاعات را از طرق مختلف از جمله اینترنت دارد. هم اکنون می توانید آخرین نسخه نرم افزار eXtreme Movie Manager را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.
حتما ببینید  دانلود QuarkXPress 11.0.1 Final - نرم افزار طراحی گرافیکی و چاپ طرح ها برای مک
 


برچسب ها : ,
دانلود نرم افزار تبدیل متن به صدا

http://vatandownload.com/img/dlarchive/Nuance-Dragon-NaturallySpeaking-11-Review1.jpg

دانلودها95  https://telegram.me/downloadha95
 

تبدیل متن به صدا NextUp TextAloud ، یک نرم افزار عالی و کاربردی در زمینه تبدیل متن ها و نوشته ها به صوت و گفتار می باشد. استفاده از نرم افزار تبدیل متن به صدا مزیت های زیادی از جمله عدم اتلاف وقت برای خواندن متن های انگلیسی و هنچنین یادگیری تلفظ و شیوه ی خواندن متن را به دنبال دارد.به طور مثال می توانید ایمیل های خود را به این نرم افزار بسپارید و همزمان با شنیدن آن به کار های دیگر بپردازید و همچنین دایره لغات و به طور کلی زبان خود را نیز تقویت کنید.

از جمله قابلیت های مفید آن می توان به قابلیت ساخت فایل های صوتی MP3 از متن ها اشاره کرد به طوری که با مشخص کردن متن برای نرم افزار ، فایل صوتی آن را بر روی سیستم ذخیره نمایید.هم اکنون می توانید نرم افزار تبدیل متن به صدا NextUp TextAloud را از سایت یاس دانلود ،‌ دریافت نمایید.
 


برچسب ها : ,,,
ليست صفحات
تعداد صفحات : 35