تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
https://telegram.me/joinchat/DKL4YD8togTtBzDF26ewbQ
دانلود نرم افزار قفل کردن حافظه های USB

دانلود TechApplet USB Lock 1.2.0 - نرم افزار قفل کردن حافظه های USB

کانال تلگرامی دانلودها95    https://telegram.me/downloadha95

دانلود TechApplet USB Lock

| نرم افزار قفل کردن حافظه های USB |

 

TechApplet USB Lock 1.2.0 نام نرم افزاری کوچک و کم حجم ، به منظور قفل کردن انواع مدل های مختلف از دیوایس های ذخیره سازی قابل حمل شماست. توسط این نرم افزار شما کاربران می توانید با هر میزان دانش کامپیوتری ، انواع دیسک های ذخیره سازی از قبیل هارد دیسک اکسترنال ، فلش مموری ، مموری کارت و … را قفل کنید. از آنجا که اینگونه دستگاه های ذخیره سازی ، قابل حمل هستند ، احتمالا گم شدن یا از دست دادن آنان همواره یکی از مهم ترین خطراتی است که داده های موجود در آنان را تهدید می کند. در صورتی که شما نیز به دنبال ابزاری برای قفل کردن محتویات حافظه های خود هستید ، ما به شما این نرم افزار را پیشنهاد می کنیم.
 


برچسب ها : ,
دانلود بازیابی پسوردهای فراموش شده

دانلود Password Recovery Shield 1.0.4 Premium - بازیابی پسوردهای فراموش شده

کانال تلگرامی دانلودها95    https://telegram.me/downloadha95

دانلود Password Recovery Shield

| نرم افزار بازیابی پسوردهای فراموش شده |

 

Password Recovery Shield 1.0.4 Premium نام نرم افزاری مفید و قدرتمند ، در زمینه بازیابی رمز عبورهای فراموش شده است. آیا تا به حال برایتان پیش آمده که پسورد خود را در یک مرورگر وب فراموش کنید؟ به عنوان مثال شما با یکی از مرورگرهای اینترنتی وارد اکنات فیسبوک ، توییتر یا … می شوید ، اما پس از آن ، رمز عبور خود را فراموش می کنید. در این مطلب از سایت یاس دانلود ، می خواهیم این مژده را به شما کاربران عزیز بدهیم که به کمک نرم افزار Password Recovery Shield ، به سادگی می توانید بیش از 85% پسوردهای موجود بر روی انواع مرورگرهای خود را بازیابی نمایید.
 


برچسب ها : ,,,,,,
دانلود نرم افزار مدیریت کلیپ بورد ویندوز

دانلود CopyQ 2.4.8 + Portable - نرم افزار مدیریت کلیپ بورد ویندوز

کانال تلگرامی دانلودها95    https://telegram.me/downloadha95

دانلود CopyQ

| نرم افزار مدیریت کلیپ بورد |

 

CopyQ 2.7.0 نام نرم افزار جدید و بسیار جالبی است در زمینه مدیریت کلیپ بورد های شما در انواع سیستم عامل های ویندوز ، مک و لینوکس ! این نرم افزار امکانات جالبی را در زمینه ویرایش کلیپ بورد ها و تاریخچه ی محتوای آنان در اختیار شما قرار می دهد. محتوای کلیپ بورد ها توسط این نرم افزار قابل جستجو و قابل ویرایش بوده و فرمت های کنترلی و دستورات مربوط به تصاویر نیز توسط آن پشتیبانی می شوند. این نرم افزار قادر است انواع متن ها ، تصاویر و همچنین کدهای اچ تی ام ال را در همان قالب و فرمت نگهداری کند. در واقع نرم افزار CopyQ یک مانیتور دقیق برای کلیپ بورد رایانه است که می تواند محتوای ذخیره شده در آن را نگهداری کند. این نرم افزار دارای یک ادیتور متنی داخلی است که امکان ویرایش محتوا را فراهم می کند.
 


برچسب ها : ,
دانلود نصب و ساخت برنامه های رایگان و پرتابل

دانلود PortableApps 14.0 - مدیریت و نصب اپلیکیشن های رایگان و پرتابل

کانال تلگرامی دانلودها95    https://telegram.me/downloadha95

دانلود PortableApps

| نصب و ساخت برنامه های رایگان و پرتابل |

 

PortableApps 14.0 نام نرم افزاری کوچک و کم حجم ، به منظور مدیریت و دانلود اپلیکیشن های رایگان و کم حجم به منظور دسترسی سریع به تمامی آنان در دستگاه های قابل حمل است. اگر شما هم دوست دارید انواع نرم افزارهای پرتابل را در فلش مموری خود همواره به همراه داشته باشید ، نرم افزار PortableApps برایتان بسیار کاربردی خواهد بود. به عنوان مثال شما می توانید یک مرگرور وب کامل به همراه تمامی داده های شخصی (از قبیل پسوردهای ذخیره شده ، تاریخچه وب سایت های بازدید شده و…) را در فلش مموری خود قرار داده و در همه جا به آنان دسترسی داشته باشید.
 


برچسب ها : ,
دانلود کنترل و ضبط فعالیت کامپیوترها در شبکه

دانلود HomeGuard Pro 2.4 x86/x64 - کنترل و ضبط فعالیت کامپیوترها در شبکه

کانال تلگرامی دانلودها95    https://telegram.me/downloadha95

دانلود HomeGuard Pro

| نرم افزار کنترل و ضبط فعالیت کامپیوترها در شبکه |

 

HomeGuard Pro 2.4 x86/x64 نام نرم افزاری جهت کنترل فعالیت های کامپیوتر شما در خانه یا ادارات است. آیا شما هم دوست دارید بدانید که از کامپیوتر شما ، توسط سایر افراد چه استفاده هایی می شود؟ اگر شما والدین فرزندان و کودکان خردسال باشید ، احتمالا از کنجکاوی های آنان به خوبی مطلع هستید ! امروزه کاربرد بسیار همه گیر شبکه اینترنت در میان کاربران خانگی ، دیگر کوچک و بزرگ نمی شناسد ! از این رو احتمالا از استفاده های نا مناسب فرزند خود از کامپیوتر و اینترنت نگرانی دارید ، در این مطلب از سایت یاس دانلود ، نرم افزاری را جهت ضبط دقیق فعالیت های صورت گرفته بر روی کامپیوتر برایتان آماده کرده ایم. HomeGuard قادر است تمامی فعالیت های صورت گرفته شده بر روی کامپیوتر را برای شما ضبط کرده و به طور خودکار بسیاری از محدودیت ها را بر روی استفاده های اینترنتی فرزندان شما اعمال کند.
 


برچسب ها : ,
دانلود نرم افزار طراحی و ساخت بازی

دانلود Unity Professional 5.1.2 f1 Final - نرم افزار طراحی و ساخت بازی

کانال تلگرامی دانلودها95    https://telegram.me/downloadha95

 

دانلود Unity

| نرم افزار طراحی و ساخت بازی |

 

Unity Professional 5.3.6 p2 x64 + Addons نرم افزار و موتور بازی سازی می باشد که قادر است علاوه بر ساخت انواع بازی ها ، به کمک معماران و مهندسان نیز بیایید . این نرم افزار با داشتن محیط کاربرپسند ، با درگ اند دراپ کردن به راحتی کارهایتان و پروژه هایتان را با این نرم افزار ارزشمند انجام دهید . اگر مایل هستید به بازی سازی روی بیاورید پیشنهاد ما برای شما این نرم افزار یعنی یونیتی می باشد ، بازی های ماشین سواری ، بازی اکشن و … را تنها با یک کلیک انجام دهید .


برچسب ها : ,
دانلود مجازی سازی اندروید در ویندوز
  • بازدید : (2391)

دانلود LeapDroid 1.3.1.0 - مجازی سازی اندروید در ویندوز

کانال تلگرامی دانلودها95    https://telegram.me/downloadha95

 

دانلود LeapDroid

| مجازی سازی اندروید در ویندوز |

 

LeapDroid 1.3.1.0 یکی از سریع ترین شبیه سازی اندروید در ویندوز است. سیستم عامل اندروید امروزه به یکی از سیستم عامل های پر کاربرد در دنیای دیجیتال تبدیل گشته است. به گونه ای می توان گفت اگر سیستم عامل ویندوز ، اصلی ترین سیستم عامل کاربران برای امور کامپیوتری باشد ، سیستم عامل اندروید اصلی ترین سیستم عامل کاربران در دستگاه های همراه است. اگر شما نیز دوست دارید که تجربه ای سریع و بهینه از سیستم عامل اندروید را در کامپیوتر خود تجربه کنید ، ما با معرفی یک شبیه ساز اندروید قدتمند در خدمت شما هستیم. LeapDroid به شما این امکان را می دهد که انوع برنامه ها و بازی های اندرویدی که در گوشی یا تبلت خود دانلود و اجرا می کنید را در محیط سیستم عامل ویندوز نیز اجرا کنید.
 


برچسب ها : ,

دانلود Hallo Northern Sky 3.2.2g + Portable - نرم افزار تخصصی نجوم

کانال تلگرامی دانلودها95    https://telegram.me/downloadha95

دانلود Hallo Northern Sky

| نرم افزار تخصصی نجوم |

 

Hallo Northern Sky 3.2.2g + Portable نام نرم افزاری جدید و حرفه ای ، مخصوص علاقمندان به علم نجوم و هوا و فضا است. توسط این نرم افزار حرفه ای می توانید در آسمان شب کاوش کرده و اطلاعات خود را از جهان هستی تا حد قابل ملاحظه ای افزایش دهید. به یک موقعیت خاص در آسمان تمرکز کنید ، بر اساس داده های استاندارد در آسمان جستجو کنید به تلسکوپ های ASCOM متصل شوید و داده های خود را از طریق فایل های FITS وارد آن کنید. Hallo Northern Sky یک نرم افزار تخصصی مخصوص سیستم عامل ویندوز از ترکیب داده های ستاره ای SAO, PPM, Tycho-2 است. شبیه سازی دقیق آسمان شب در این نرم افزار به گونه ای است که همواره اطلاعات جدید آن مطابق با دستاوردهای روز دنیای نجوم به روز رسانی شده و شما را نیز از رویداد های اخیر در اعماق آسمان مطلع می سازد.
 


برچسب ها : ,
دانلود حذف فایل های غیر قابل حذف

دانلود Free File Unlocker 4.0 + Portable - رفع ارورهای حذف کردن فایل ها

کانال تلگرامی دانلودها95    https://telegram.me/downloadha95

دانلود Free File Unlocker

| نرم افزار حذف فایل های غیر قابل حذف و رفع ارورهای حذف کردن فایل ها |

 

Free File Unlocker 4.0 + Portable نام یکی از آنلاکرهای فایل های ویندوز ، حذف فایل های غیر قابل حذف ، جهت رفع مشکلات و ارورهای حذف فایلها ، جا به جایی و یا تغییر نام آن هاست. آیا تا به حال برایتان پیش آمده که در حین حذف ، انتقال و یا تغییر دادن نام یک فایل ، با ارورهایی آزاردهنده رو به رو شوید و به طور کلی قادر به انجام فعالیت دلخواه خود نشوید؟ در بسیاری از مواقع ، این مشکل به دلیل در حال اجرا بودن یک پراسس مرتبط با فایل مورد نظر شما است ؛ این نرم افزار می تواند سریعاً پراسس مربوطه را شناسایی و آن را از میان ببرد و امکان حذف و یا انتقال دادن آن را فراهم کند.
 


برچسب ها : ,
دانلود نرم افزار تبدیل متن به گفتار

دانلود Text Speaker 3.23 - نرم افزار تبدیل متن به گفتار

کانال تلگرامی دانلودها95    https://telegram.me/downloadha95

دانلود Text Speaker

| نرم افزار تبدیل متن به گفتار |

 

Text Speaker 3.23 نام نرم افزاری جدید به منظور تبدیل متون نوشتاری ، به صدای گفتاری طبیعی است. این نرم افزار ضمن تشخیص تک تک کلمات موجود در اسناد متنی ، آنان را در قالب صدای صوتی به صورت گفتار برایتان پخش می نماید. بدین ترتیب شما می توانید متون رو بشنوید ، به جای آنکه با خواندن آنان چشمان خود را خسته کنید ! Text Speaker می تواند متون دلخواه شما را با صدای بلند برایتان پخش کند ، از این رو شما می توانید با ضبط کردن صداها و تبدیل آنان به فرمت MP3 ، به آنان در هر زمان و دستگاهی دسترسی داشته باشید. تنها با فشار دادن کلید تعریف شده ، Text Speaker می تواند فرآیند خواندن متن ها را براتا آغاز کند ، بدین ترتیب حتی دیگر نیازی نیست پشت میز کامپیوتر بنشینید !
 


برچسب ها : ,,,,,
دانلود بازیابی پسوردها

دانلود Nuclear Coffee Recover Passwords 1.0.0.26 + Portable - بازیابی پسوردها

کانال تلگرامی دانلودها95    https://telegram.me/downloadha95

دانلود Nuclear Coffee Recover Passwords

| نرم افزار بازیابی پسوردها |

 

Nuclear Coffee Recover Passwords 1.0.0.26 + Portable نام نرم افزاری به منظور بازیابی پسوردهای ذخیره شده شما در انواع نرم افزارها است. این نرم افزار با پشتیبانی کامل از بیش از 108 نرم افزار مختلف از قبیل Mozilla Firefox, MSN Messenger, Microsoft Outlook, GoogleTalk و … ، مشخصات شما را از آنان برایتان استخراج می کند. آیا تا به حال برایتان پیش آمده که در وب سایت های اینترنتی ، با مشخصات کاربری تان Login کنید و سپس آنان را فراموش کنید؟ در چنین حالتی ، شما تنها از مرورگر مربوطه می توانید به حساب کاربری خود وارد شوید ، چرا که مشخصات وب سایت مورد نظر ، در مرورگر اینترنتی تان ذخیره شده است.

 


برچسب ها : ,
دانلود اختصاص دستورات متنوع به حرکات ماوس

دانلود StrokesPlus 2.8.6.2 x86/x64 + Portable - اختصاص دستورات متنوع به حرکات ماوس

کانال تلگرامی دانلودها95    https://telegram.me/downloadha95

 

دانلود StrokesPlus

| نرم افزار اختصاص دستورات متنوع به حرکات ماوس |

 

StrokesPlus 2.8.6.2 x86/x64 + Portable نام نرم افزاری کوچک و سبک ، به منظور اختصاص دادن حرکات مختلف ، برای هریک از دستورات ماوس است. اگرچه این نرم افزار دارای قابلیت هایی بسیار وسیع و کاربردی است ، صفحه اصلی آن بسیار ساده ، زیبا و روان طراحی گردیده ، بدین ترتیب هر کاربری می تواند با هر میزان دانش کامپیوتری ، انواع دستورات دلخواه خود را برای حرکات گوانگون ماوس تعریف نماید. نرم افزار StrokesPlus مجموعه ای بسیار متنوع از اکشن ها را در خود جای داده است که می توانید آن ها را برای فعالیت های مختلفتان در محیط ویندوز به کار ببرید.
 


برچسب ها : ,
دانلود تنظیم مجزای میزان ولوم برنامه های ویندوز

دانلود CheVolume 0.4.1.2 + Portable - تنظیم مجزای میزان ولوم اپلیکیشن ها

کانال تلگرامی دانلودها95    https://telegram.me/downloadha95

دانلود CheVolume

| نرم افزار تنظیم مجزای میزان ولوم برنامه ها |

 

CheVolume 0.4.1.2 + Portable نام نرم افزار به منظور کنترل مجزای ولوم ، برای هر یک از برنامه ها در محیط ویندوز است. آیا می خواهید از اسپیکرهای کامپیوتر موسیقی پخش کنید؟ و یا انجام یک بازی هیجان انگیز و پخش صدای آن از هدفون و یا تماشای یک فیلم توسط خروجی HDMI در تلویزیون؟ هر 3 آن ها هم در یک زمان؟ CheVolume در خدمت شماست تا بتوانید کنترلی کامل را بر روی دستگاه های صوتی تان داشته باشید و آنان را مدیریت کنید. به کمک این نرم افزار شما می توانید میزان صدای خروجی و ولوم هریک از آنان را در قالب محیطی ساده مدیریت کنید.
 


برچسب ها : ,
دانلود نرم افزار مدیریت حافظه کلیپ بورد

دانلود Clipboard Master نرم افزار مدیریت حافظه کلیپ بورد

کانال تلگرامی دانلودها95    https://telegram.me/downloadha95

دانلود Clipboard Master

برنامه مدیریت حافظه کلیپ بورد

 

Clipboard Master 4.0.9 نرم افزاری قدرتمند و بسیار عالی مدیریت حافظه کلیپ بورد برای سیستم عامل ویندوز است. مطمئنا تا به حال اسم حافظه ی کلیپ بورد را شنیده اید. کار این حافظه این است تا فایل های مانند متن، تصویر، فایل و پوشه را وقتی که که کپی میکنید در خود ذخیره کند. حافظه کلیپ بورد کامپیوتر قادر است که فایل را در خود ذخیره کند و اگر شما فایل هاصی را کپی کنید فایل قبلی از حافظه کلیپ بورد ویندوز حذف خواهد شد. البته برنامه آفیس میتواند در حافظه کلیپ بورد خود چندین فایل را ذخیره کنید که این فقط مخصوص همین نرم افزار است.
 


برچسب ها : ,
دانلود افزایش عمر باطری لپ تاپ

دانلود Battery Limiter 1.0.2 + Portable - افزایش عمبر باطری لپ تاپ

کانال تلگرامی دانلودها95    https://telegram.me/downloadha95

دانلود Battery Limiter

| نرم افزار افزایش عمر باطری لپ تاپ |

 

Battery Limiter 1.0.3 + Portable نام نرم افزاری ساده و کم حجم برای افزایش عمر مفید باطری لپ تاپ های شماست. اگر شما هم از دسته افرادی باشید که روزانه مدت زمان زیادی را با لپ تاپ خود می گذارید ، ساعت هایی طولانی دستگاهتان را به آداپتور برق متصل می کنید و گاهی اوقات حتی فراموش می کنید که برای ساعت های طولانی آن را از برق جدا کنید ! در صورتی که باطری لپ تاپ به طور مداوم پس از شارژ کامل ، همچنان به برق متصل باشد ، پس از مدتی از عمر آن کاسته شده و میزان نگهداری شارژ آن کاهش پیدا خواهد کرد.
 


برچسب ها : ,
ليست صفحات
تعداد صفحات : 35